- -

Insights from a transgender student in the EFL classroom: from individual perspective to institutional change

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Insights from a transgender student in the EFL classroom: from individual perspective to institutional change

Mostrar el registro completo del ítem

Peñalver-Férez, S. (2023). Insights from a transgender student in the EFL classroom: from individual perspective to institutional change. Editorial Universitat Politècnica de València. 577-585. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16215

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205529

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Insights from a transgender student in the EFL classroom: from individual perspective to institutional change
Autor: Peñalver-Férez, Sergio
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Among other minority groups, the trans community is systematically repressed by a hegemonic heteronormativity. In the English as a Foreign Language (EFL) teaching area, the perspective of this collective is equally ...[+]
Palabras clave: EFL textbooks , Transgender , Inclusive education , Heteronormativity , Positioning theory
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16215
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16215
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem