Mostrar el registro completo del ítem
Zollo, SD. (2023). The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries. Editorial Universitat Politècnica de València. 595-603. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16224
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205535
Título: | The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This contribution presents the results of a recent experimental research aimed at investigating the potential of explicit teaching of French L2 vocabulary in the university context of Langues pour Spécialistes d’Autres ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16224 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|