- -

The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries

Mostrar el registro completo del ítem

Zollo, SD. (2023). The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries. Editorial Universitat Politècnica de València. 595-603. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16224

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205535

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The explicit teaching of vocabulary in French L2: theoretical models, teaching practices and experimental itineraries
Autor: Zollo, Silvia Domenica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This contribution presents the results of a recent experimental research aimed at investigating the potential of explicit teaching of French L2 vocabulary in the university context of Langues pour Spécialistes d’Autres ...[+]
Palabras clave: Explicit Vocabulary Teaching , LANSAD context , French L2 , Paraphrase , Lexical Functions
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16224
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16224
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem