- -

How Students Manage Peer Feedback Through a Collaborative Activity in a CS1 Course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

How Students Manage Peer Feedback Through a Collaborative Activity in a CS1 Course

Mostrar el registro completo del ítem

Brieven, G.; Leduc, L.; Donnet, B. (2023). How Students Manage Peer Feedback Through a Collaborative Activity in a CS1 Course. Editorial Universitat Politècnica de València. 211-219. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16142

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205552

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How Students Manage Peer Feedback Through a Collaborative Activity in a CS1 Course
Autor: Brieven, Géraldine Leduc, Laurent Donnet, Benoit
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In order to boost students’ motivation in practicing their problem-solving skills and give them opportunities to get feedback, we broke our CS1 course routine with a disruptive cross-skilling activity. It relies on ...[+]
Palabras clave: Peer feedback , Team-based learning , Checklist , Problem-solving , CS1
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16142
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16142
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem