- -

Los grados de Geografía en las universidades españolas ante un futuro con condicionantes heredados no resueltos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Los grados de Geografía en las universidades españolas ante un futuro con condicionantes heredados no resueltos

Show full item record

De Cos Guerra, O. (2024). Los grados de Geografía en las universidades españolas ante un futuro con condicionantes heredados no resueltos. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 22(1):27-46. https://doi.org/10.4995/redu.2024.19626

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206119

Files in this item

Item Metadata

Title: Los grados de Geografía en las universidades españolas ante un futuro con condicionantes heredados no resueltos
Secondary Title: Geography Degrees in Spanish universities for a future with previous unsolved constraints
Author: De Cos Guerra, Olga
Issued date:
Abstract:
[EN] Nowadays,  six  Spanish  universities  have renewed their degrees in Geography that were implemented according to the Royal Ordinance  1393/2007.  Additionally,  we have  a  framework  more  conductive  to future ...[+]


[ES] Los   grados   de   Geografía   implantados en    España    a    raíz    del    Real    Decreto 1393/2007 han sido renovados con nuevas denominaciones y orientaciones en seis universidades españolas.  Adicionalmente, ...[+]
Subjects: University degree , Geography , Educational demand , University map , University statistics , Geographer profession , Grado universitario , Geografía , Demanda de educación , Mapa universitario , Estadísticas universitarias , Profesión de geógrafo/a
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2024.19626
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2024.19626
Type: Artículo

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record