Mostrar el registro completo del ítem
De-Miguel-Molina, M.; Segarra-Oña, M.; Ribes-Giner, G.; Perello-Marin, R.; Peiró-Signes, Á.; De-Miguel-Molina, B.; Catala-Perez, D. (2024). Boosting students’ achievement rate on MOOCs. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/BMT2023.2023.16710
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206329
Título: | Boosting students’ achievement rate on MOOCs | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This work is related to the tracks “Education and Teaching Sciences” and “Public policies, governance and sustainability” and is part of an Educational Innovation and Improvement Project developed at the UPV. Our ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/BMT/BMT2023/paper/view/16710 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|