- -

Validation of the Lean Startup methodology through an artificial intelligence-assisted fashion e-commerce company

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Validation of the Lean Startup methodology through an artificial intelligence-assisted fashion e-commerce company

Show full item record

Lavrova, A. (2024). Validation of the Lean Startup methodology through an artificial intelligence-assisted fashion e-commerce company. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/206403

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206403

Files in this item

Item Metadata

Title: Validation of the Lean Startup methodology through an artificial intelligence-assisted fashion e-commerce company
Secondary Title: Validación de la metodología Lean Startup mediante una empresa de comercio electrónico de moda asistida por inteligencia artificial
Validació de la metodologia Lean Startup mitjançant una empresa de comerç electrònic de moda assistida per intel·ligència artificial
Author: Lavrova, Anna
Director(s): Ribes Giner, Gabriela
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2024-06-26
Issued date:
Abstract:
[ES] Este estudio examina la efectividad de la metodología Lean Startup en una marca de ropa en línea que ofrece diseños generados por inteligencia artificial. Se busca evaluar cómo la implementación de Lean Startup puede ...[+]


[EN] This study examines the effectiveness of the Lean Startup methodology in an online clothing brand that offers designs generated by artificial intelligence. The study seeks to evaluate how the implementation of Lean ...[+]
Subjects: Metodología Lean Startup , Inteligencia artificial , Retroalimentación iterativa , Interacción con el cliente , Indicadores clave de desempeño , Generación de texto a imagen , Lean Startup methodology , Artificial intelligence , Iterative feedback , Customer interaction , Key performance indicators , Text-to-image generation
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió d'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record