- -

Effects of online task-based peer interaction on learners’ speech development and attitudes toward English as a lingua franca

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Effects of online task-based peer interaction on learners’ speech development and attitudes toward English as a lingua franca

Mostrar el registro completo del ítem

Iino, A.; Wistner, B. (2024). Effects of online task-based peer interaction on learners’ speech development and attitudes toward English as a lingua franca. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16980

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206490

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Effects of online task-based peer interaction on learners’ speech development and attitudes toward English as a lingua franca
Autor: Iino, Atsushi Wistner, Brian
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper reports the outcomes of incorporating two kinds of videoconferencing into a university English as a Foreign Language (EFL) special seminar course in Japan for two semesters. One type of videoconferencing ...[+]
Palabras clave: Videoconferencing , Task-based instruction , EFL
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16980
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16980
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem