Mostrar el registro completo del ítem
Forti, L. (2024). Learner corpora and the design of data-driven learning activities. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16959
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206504
Título: | Learner corpora and the design of data-driven learning activities | |
Autor: | Forti, Luciana | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper seeks to continue the conversation on an underused resource in Data-Driven Learning (DDL), namely learner corpora. It first explores the potential of learner corpora in data-driven learning activity design, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16959 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|