Mostrar el registro completo del ítem
Healy, S.; Kennedy, O. (2024). Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16958
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206514
Título: | Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study examines how the seven digital learner profiles included in the International Society for Technology in Education (ISTE) standards for students apply to 193 participants in Japan, utilizing a questionnaire ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16958 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|