- -

Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Healy, S.; Kennedy, O. (2024). Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16958

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206514

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assessing 21st century digital literacies in Japanese higher education
Autor: Healy, Sandra Kennedy, Olivia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study examines how the seven digital learner profiles included in the International Society for Technology in Education (ISTE) standards for students apply to 193 participants in Japan, utilizing a questionnaire ...[+]
Palabras clave: Digital literacies , 21st century digital skills , Creativity , Communication skills
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16958
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16958
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem