- -

Are digital learning paths sufficient for learning/practising English grammar? Views of secondary school pupils

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Are digital learning paths sufficient for learning/practising English grammar? Views of secondary school pupils

Mostrar el registro completo del ítem

Busack, E. (2024). Are digital learning paths sufficient for learning/practising English grammar? Views of secondary school pupils. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16945

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206515

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Are digital learning paths sufficient for learning/practising English grammar? Views of secondary school pupils
Autor: Busack, Eirini
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aims to investigate 80 grade 6–10 secondary school English as a Foreign Language (EFL) learners’ opinions in Germany about the extent to which they consider Digital Learning Paths (DLPs) sufficient for ...[+]
Palabras clave: Autonomous learning , English grammar , EFL , Secondary school learners , Digital learning paths
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16945
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16945
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem