- -

Listening tasks in virtual reality: A pilot study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Listening tasks in virtual reality: A pilot study

Mostrar el registro completo del ítem

Kaplan-Rakowski, R.; Ye, Y. (2024). Listening tasks in virtual reality: A pilot study. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16960

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206539

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Listening tasks in virtual reality: A pilot study
Autor: Kaplan-Rakowski, Regina Ye, Yongluan
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Listening comprehension is a crucial skill in Foreign Language (FL) learning, yet many FL learners encounter challenges in this area, leading to frustration and discouragement. To address the issue, this pilot study ...[+]
Palabras clave: High-immersion Virtual Reality (VR) , Virtual Reality–Assisted Language Learning (VRALL) , Listening comprehension , Captions , Language learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16960
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16960
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem