Mostrar el registro completo del ítem
Mirzaei, M.; Meshgi, K. (2024). The use of machine learning in developing learner-adaptive tools for second language acquisition. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16996
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206540
Título: | The use of machine learning in developing learner-adaptive tools for second language acquisition | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Advancements in artificial intelligence and machine learning present opportunities to revolutionize language learning tools with learner-adaptive capabilities. These technologies facilitate the creation of trainable ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16996 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|