Mostrar el registro completo del ítem
Wigham, C.; Jauregi-Ondarra, K. (2024). Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16969
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206546
Título: | Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project | |
Autor: | Wigham, Ciara Jauregi-Ondarra, Kristi | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The E-LIVE project (Engaging Languages in Intercultural Virtual Exchange) is a three-year project funded by Erasmus+ Cooperation partnerships in school education (KA220-SCH). In this short paper, we report on two of ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16969 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|