- -

Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones

Mostrar el registro completo del ítem

Richer, S.; Cardoso, W. (2024). Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16979

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206561

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones
Autor: Richer, Sue-Anne Cardoso, Walcir
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study examines the pedagogical effectiveness of using Text-To-Speech synthesis (TTS) combined with Shadowing (TTS-S) for self-regulated learning of Mandarin tones 1 and 4. The aim is to determine the probability ...[+]
Palabras clave: Text-To-Speech synthesis (TTS) , Shadowing , L2 pronunciation , Speech perception
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16979
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16979
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem