- -

Attitudes of part-time Japanese university teachers on technology use after emergency remote teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Attitudes of part-time Japanese university teachers on technology use after emergency remote teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Shiobara, F.; Jolley, K.; Donnellan, M. (2024). Attitudes of part-time Japanese university teachers on technology use after emergency remote teaching. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16922

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206568

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Attitudes of part-time Japanese university teachers on technology use after emergency remote teaching
Autor: Shiobara, Frances Jolley, Kym Donnellan, Mark
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] With the onset of the COVID-19 pandemic in 2020, many Japanese universities made the decision to stop on-campus classes. This generally meant teaching remotely, either synchronously or asynchronously. Online courses ...[+]
Palabras clave: Emergency Remote Teaching , Higher Education , Online Learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16922
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16922
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem