- -

A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary

Mostrar el registro completo del ítem

Tseng, Y.; Chang, L. (2012). A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16972

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206569

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary
Autor: Tseng, Yuting Chang, Li-ping
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Data-Driven Learning (DDL) approach advocates a shift from passive knowledge recipients to active researchers among learners. This is achieved by utilizing abundant and context-rich target language inputs in a ...[+]
Palabras clave: Data-driven learning , Corpus , DDL instructional design , Chinese teaching , Empirical study
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16972
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16972
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem