Mostrar el registro completo del ítem
Johansson, B.; Franker, Q. (2024). FOCUS - For a functional, digital, and critical literacy. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16981
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206602
Título: | FOCUS - For a functional, digital, and critical literacy | |
Autor: | Johansson, Beatrice Franker, Qarin | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This article describes the development of a new educational application, FOCUS, for women who are learning to read and write for the first time in their lives. Their driving force is often to manage their current ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16981 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|