- -

Using service learning to foster diversity competency of pre-service chemistry teachers at the University of Vienna

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using service learning to foster diversity competency of pre-service chemistry teachers at the University of Vienna

Mostrar el registro completo del ítem

Harmer, S.; Anton, M. (2024). Using service learning to foster diversity competency of pre-service chemistry teachers at the University of Vienna. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17164

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206686

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using service learning to foster diversity competency of pre-service chemistry teachers at the University of Vienna
Autor: Harmer, Sandra Anton, Michael
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In order to feel better prepared for the challenges of teaching chemistry in multicultural and multilingual classrooms, the Institute of Chemistry Education (IDC) at the University of Vienna has launched a teacher ...[+]
Palabras clave: Service learning , Diversity competency , STEM education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17164
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17164
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem