- -

University students’ attitude, satisfaction, and future preference of online learning: Empirical evidence from an emerging country

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

University students’ attitude, satisfaction, and future preference of online learning: Empirical evidence from an emerging country

Mostrar el registro completo del ítem

Chetioui, Y.; Lebdaoui, H.; Hammoud, R.; Cherif, I. (2024). University students’ attitude, satisfaction, and future preference of online learning: Empirical evidence from an emerging country. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17085

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206770

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: University students’ attitude, satisfaction, and future preference of online learning: Empirical evidence from an emerging country
Autor: Chetioui, Youssef Lebdaoui, Hind Hammoud, Rhizlane Cherif, Imane
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Following the COVID-19 outbreak, online learning was only available option to cope with the quarantine policies while continuing education. Still, the debate on the effectiveness of this teaching approach and its ...[+]
Palabras clave: Attitude , Online learning satisfaction , Academic achievement , Future preference , Morocco
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17085
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17085
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem