- -

Continuing Digital Higher Education Teaching in the post COVID-19 Era: A Qualitative Survey on Success Factors

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Continuing Digital Higher Education Teaching in the post COVID-19 Era: A Qualitative Survey on Success Factors

Mostrar el registro completo del ítem

Draxler-Weber, N.; Paul, F.; Hoppe, U. (2024). Continuing Digital Higher Education Teaching in the post COVID-19 Era: A Qualitative Survey on Success Factors. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17257

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206810

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Continuing Digital Higher Education Teaching in the post COVID-19 Era: A Qualitative Survey on Success Factors
Autor: Draxler-Weber, Nicole Paul, Fynn-Hendrik Hoppe, Uwe
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The COVID-19 pandemic has forced higher education institutions (HEIs) worldwide to a rapid transition to digital higher education teaching (DHET), which can now be considered implemented. Digital technologies have ...[+]
Palabras clave: Digital Teaching , Success Factors , Higher Education Institutions , Post COVID-19 Pandemic , Digital Transformation , Qualitative Study
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17257
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17257
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem