- -

Using Universal Design for Learning to Increase the Accessibilty of Tertiary Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using Universal Design for Learning to Increase the Accessibilty of Tertiary Education

Mostrar el registro completo del ítem

Cumming, T. (2024). Using Universal Design for Learning to Increase the Accessibilty of Tertiary Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17021

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206812

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Universal Design for Learning to Increase the Accessibilty of Tertiary Education
Autor: Cumming, Therese
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Most universities have support centers for students with disabilities, and the number of this population of students continues to grow. Although support centers provide students with necessary supports to be successful ...[+]
Palabras clave: Universal Design for Learning , Accessibility , Instructional Principles
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17021
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17021
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem