Mostrar el registro completo del ítem
Packmohr, S.; Brink, H. (2024). Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17339
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206834
Título: | Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study aims to compare students’ perceptions of the digitalization of higher education over time. We hypothesize that the perception will become more positive throughout a study program because of more exposure ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17339 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|