- -

Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study

Mostrar el registro completo del ítem

Packmohr, S.; Brink, H. (2024). Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17339

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206834

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparing Students’ Perception of Higher Education’s Digitalization – A Longitudinal Study
Autor: Packmohr, Sven Brink, Henning
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aims to compare students’ perceptions of the digitalization of higher education over time. We hypothesize that the perception will become more positive throughout a study program because of more exposure ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Digitalization , Enablers , Barriers , Longitudinal Study
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17339
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17339
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem