- -

Elementary Pre-service Teacher’s Perceptions of STEM-Integration in the Classroom: An Experiential Approach in a Mathematics Methods Course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Elementary Pre-service Teacher’s Perceptions of STEM-Integration in the Classroom: An Experiential Approach in a Mathematics Methods Course

Mostrar el registro completo del ítem

Aguilar, J.; Kang, S. (2024). Elementary Pre-service Teacher’s Perceptions of STEM-Integration in the Classroom: An Experiential Approach in a Mathematics Methods Course. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17035

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206850

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Elementary Pre-service Teacher’s Perceptions of STEM-Integration in the Classroom: An Experiential Approach in a Mathematics Methods Course
Autor: Aguilar, Jair Kang, Seokmin
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this study, we depict preliminary results of the implementation and integration of science, technology, engineering, art, and mathematics (STEAM) activities in a mathematics methods course within a teacher preparation ...[+]
Palabras clave: Elementary Pre-service Teachers , STEAM , Experiential-Learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17035
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17035
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem