- -

From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers

Mostrar el registro completo del ítem

Yılmaz Can, D.; Durmuş, C. (2024). From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers. En 10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24). Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17060

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206868

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers
Autor: Yılmaz Can, Dilara Durmuş, Ceyda
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] ChatGPT is a powerful Artificial Intelligence (AI) technology that has the potential to revolutionize the way we study in education. It can be used in a variety of ways and we, on the other hand, focused on senior ...[+]
Palabras clave: Artificial intelligence , Teacher education , Preservice teachers , Lesson planning , Mathematics education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17060
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17060
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem