- -

Twitter as an instructional tool for critical thinking and creativity in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Twitter as an instructional tool for critical thinking and creativity in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Nogués-Pedregal, A.; Carmona-Zubiri, D. (2024). Twitter as an instructional tool for critical thinking and creativity in Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17272

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206892

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Twitter as an instructional tool for critical thinking and creativity in Higher Education
Autor: Nogués-Pedregal, Antonio Carmona-Zubiri, Daniel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The interest and use of Twitter (now X) as an instructional tool is perceived as an opportunity for learning processes related to critical thinking and creativity. This case study is based on the creation of a Twitter ...[+]
Palabras clave: Twitter , Critical thinking , Digital tools , Innovative thinking , Creativity , Qualitative analysis
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17272
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17272
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem