- -

Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes

Mostrar el registro completo del ítem

Joynt, C. (2024). Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17212

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206938

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes
Autor: Joynt, Corlia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aimed to investigate the impact of interactive videos on cognitive load, in specific extraneous load, which plays a crucial role in instructional design. Extraneous load is the cognitive burden imposed by ...[+]
Palabras clave: Cognitive load , Extraneous load , Interactive videos , Accounting education , Cross over repeated measures
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17212
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17212
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem