Mostrar el registro completo del ítem
Joynt, C. (2024). Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17212
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206938
Título: | Interactive videos: its effect on cognitive load and students’ preferences across modes | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study aimed to investigate the impact of interactive videos on cognitive load, in specific extraneous load, which plays a crucial role in instructional design. Extraneous load is the cognitive burden imposed by ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17212 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|