Mostrar el registro completo del ítem
Rufrano, M.; Yeung, J. (2023). Digital Pedagogy for the Present: An Artificial Intelligence Methodology for Curriculum Development. Editorial Universitat Politècnica de València. 757-764. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16175
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207024
Título: | Digital Pedagogy for the Present: An Artificial Intelligence Methodology for Curriculum Development | |
Autor: | Rufrano, Michelle Yeung, Jean-Ezra | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In an age of information, course creation at the university-level poses new challenges in that the constant influx of new data makes it difficult for instructors to update courses with the latest research. Using ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16175 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|