- -

Students Experience of Blended Teaching Formats in Pre-Calculus Courses

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Students Experience of Blended Teaching Formats in Pre-Calculus Courses

Mostrar el registro completo del ítem

Brunetto, D.; Bernardi, G.; Bassi, C. (2023). Students Experience of Blended Teaching Formats in Pre-Calculus Courses. Editorial Universitat Politècnica de València. 981-988. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16287

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207025

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students Experience of Blended Teaching Formats in Pre-Calculus Courses
Autor: Brunetto, Domenico Bernardi, Giulia Bassi, Caterina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This work aims to investigate the difference (if any) between two blended teaching formats in a pre-calculus course for undergraduate engineering students. In 2022 students could choose among two settings for the ...[+]
Palabras clave: Undergraduate students , MOOCs , Innovative teaching , STEM , Preparatory course , Mathematics
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16287
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16287
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem