- -

A Framework for Developing Mathematical Tasks for Automatic Formative Assessment in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Framework for Developing Mathematical Tasks for Automatic Formative Assessment in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Horvath, C.; Körner, A.; Medo, L. (2023). A Framework for Developing Mathematical Tasks for Automatic Formative Assessment in Higher Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 567-575. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16293

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207048

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Framework for Developing Mathematical Tasks for Automatic Formative Assessment in Higher Education
Autor: Horvath, Clara Körner, Andreas Medo, Lana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Mathematics education in STEM studies poses a challenge that students must practice the methods they learn to use them accurately. The mapping of teaching exercises is an important step towards creating a more engaging, ...[+]
Palabras clave: Automatic assessment , E-learning methodology , Innovative teaching , Algorithmic randomization , STEM education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16293
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16293
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem