- -

Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM.

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM.

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Pastor Castillo, Francisco Javier es_ES
dc.contributor.author Bañuls Granell, Neus es_ES
dc.date.accessioned 2024-09-24T17:58:31Z
dc.date.available 2024-09-24T17:58:31Z
dc.date.created 2024-07-26
dc.date.issued 2024-09-24 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/208607
dc.description.abstract [CA] La finalitat del present projecte és aconseguir la creació des de zero d'un brand book (llibre de marca) de l'empresa canària Grupo SKM. Aquest, es presenta mitjançant un document digital i serveix com a guia d'ús de la identitat visual de la marca en qüestió, i com a presentació dels valors corporatius i el to de veu de l'empresa, la qual es mou dins del món dels espectacles i esdeveniments. Inicialment, s'analitza de manera visual la competència de Grupo SKM i s'extrauen unes conclusions, les quals permeten passar a la següent fase, que és definir la seua marca. Així, posteriorment, s'estableixen unes normes exclusives relacionades amb la seua imatge corporativa i, finalment, es plasmen en el manual final, que es lliura al client perquè faça ús d'ell. es_ES
dc.description.abstract [EN] The aim of this project is to achieve the creation from scratch of a brand book of the canary company Grupo SKM. This, is presented though a digital document and serve as a guide for using the visual identity of the brand in question, and as a presentation of the corporate values and tone of voice of the company, which moves within the world of shows and events. Initially, the competence of SKM Group is visually analyzed and conclusions are drawn, which allow us to move to the next phase, which is to define its brand. Thus, later, exclusive rules are established related to their corporate image and, finally, they are reflected in the final manual, which is released to the customer to make use of it. es_ES
dc.format.extent 42 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Disseny gràfic es_ES
dc.subject Llibre de marca es_ES
dc.subject Identitat visual es_ES
dc.subject Identitat corporativa es_ES
dc.subject Grupo SKM es_ES
dc.subject Brand book es_ES
dc.subject Valors de marca es_ES
dc.subject Graphic design es_ES
dc.subject Visual identity es_ES
dc.subject Corporate identity es_ES
dc.subject Brand values es_ES
dc.subject.classification DIBUJO es_ES
dc.subject.other Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual es_ES
dc.title Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM. es_ES
dc.title.alternative Diseño y conceptualización de un brand book digital para la empresa Grupo SKM. es_ES
dc.title.alternative Design and conceptualization of a digital brand book for the Grupo SKM company. es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Bañuls Granell, N. (2024). Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208607 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\162940 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem