Mostrar el registro completo del ítem
Bañuls Granell, N. (2024). Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/208607
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/208607
Título: | Disseny i conceptualització d'un brand book digital per a l'empresa Grupo SKM. | |||
Otro titulo: |
|
|||
Autor: | Bañuls Granell, Neus | |||
Director(es): | ||||
Entidad UPV: |
|
|||
Fecha acto/lectura: |
|
|||
Resumen: |
[CA] La finalitat del present projecte és aconseguir la creació des de zero d'un brand book (llibre de marca) de l'empresa canària Grupo SKM. Aquest, es presenta mitjançant un document digital i serveix com a guia d'ús de ...[+]
[EN] The aim of this project is to achieve the creation from scratch of a brand book of the canary company Grupo SKM. This, is presented though a digital document and serve as a guide for using the visual identity of the ...[+]
|
|||
Palabras clave: |
|
|||
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |||
Editorial: |
|
|||
Titulación: |
|
|||
Tipo: |
|