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Dual-Slope Path Loss Model for Integrating Vehicular Sensing Applications in Urban and Suburban Environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Dual-Slope Path Loss Model for Integrating Vehicular Sensing Applications in Urban and Suburban Environments

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Fernández, H.; Rubio Arjona, L.; Rodrigo Peñarrocha, VM.; Reig, J. (2024). Dual-Slope Path Loss Model for Integrating Vehicular Sensing Applications in Urban and Suburban Environments. Sensors. 24(13). https://doi.org/10.3390/s24134334

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/209260

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Metadatos del ítem

Título: Dual-Slope Path Loss Model for Integrating Vehicular Sensing Applications in Urban and Suburban Environments
Autor: Fernández, Herman Rubio Arjona, Lorenzo Rodrigo Peñarrocha, Vicent Miquel Reig, Juan
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Telecomunicación - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The development of intelligent transportation systems (ITS), vehicular ad hoc networks (VANETs), and autonomous driving (AD) has progressed rapidly in recent years, driven by artificial intelligence (AI), the internet ...[+]
Palabras clave: Vehicular ad hoc network (VANET) , Vehicle-to-everything (V2X) , Artificial intelligence (AI) , Internet of things (IoT) , Path loss models , Path loss exponent , 5G , Autonomous driving (AD) , Cooperative autonomous driving (CAD) , Cooperative sensing , Connected and autonomous vehicles (CAVs)
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sensors. (eissn: 1424-8220 )
DOI: 10.3390/s24134334
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/s24134334
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/PID2020-119173RB-C21/ES/TECNICAS DE MEDIDA Y MODELOS AVANZADOS DE CANAL PARA LA DEFINICION DE LOS FUTUROS SISTEMAS 6G (A6GMODEL-UPV)/
info:eu-repo/grantAgreement/UPTC//SGI 3721/
Agradecimientos:
This research was funded in part by the MCIN/AEI/10.13039/501100011033/ through the362 I+D+i Project under Grant PID2020-119173RB-C21, and by the Pedagogical and Technological University of Colombia (Project Number SGI 3721).[+]
Tipo: Artículo

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