Resumen:
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[CA] Este TFG presenta el desenvolupament d’un videojoc estil ´shoot em up’ en 3D,
utilitzant el framework Unity DOTS, per a millorar el rendiment i l’eficiència en comparació amb el sistema tradicional de GameObjects. ...[+]
[CA] Este TFG presenta el desenvolupament d’un videojoc estil ´shoot em up’ en 3D,
utilitzant el framework Unity DOTS, per a millorar el rendiment i l’eficiència en comparació amb el sistema tradicional de GameObjects. L’objectiu és optimitzar i augmentar el
rendiment en videojocs amb moltes entitats simultànies.
En Surge Survivor, el jugador ha de sobreviure el major temps possible. Per a aconseguir això, s’ha implementat un sistema d’onades successives d’enemics, on el jugador
ha de resistir i obtindre la major puntuació possible. La dificultat s’ajusta dinàmicament
segons les onades, i el jugador adquirix millores en pujar de nivell.
El treball busca demostrar la implementació de sistemes i Jobs per a gestionar entitats amb Unity DOTS, a més de crear una experiència de joc complexa i desafiador. Així
mateix, pretén proporcionar una base sòlida per a futurs projectes que utilitzen este framework.
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[ES] Este TFG presenta el desarrollo de un videojuego estilo ’shoot ’em up’ en 3D, utilizando el framework Unity DOTS. Para mejorar el rendimiento y la eficiencia en comparación
con el sistema tradicional de GameObjects. ...[+]
[ES] Este TFG presenta el desarrollo de un videojuego estilo ’shoot ’em up’ en 3D, utilizando el framework Unity DOTS. Para mejorar el rendimiento y la eficiencia en comparación
con el sistema tradicional de GameObjects. El objetivo es optimizar y aumentar el rendimiento en videojuegos con muchas entidades simultáneas.
En Surge Survivor, el jugador debe sobrevivir el mayor tiempo posible. Para lograr esto, se ha implementado un sistema de oleadas sucesivas de enemigos, donde el jugador
debe resistir y obtener la mayor puntuación posible. La dificultad se ajusta dinámicamente según las oleadas, y el jugador adquiere mejoras al subir de nivel.
El trabajo busca demostrar la implementación de sistemas y Jobs para gestionar entidades con Unity DOTS, además de crear una experiencia de juego compleja y desafiante.
Asimismo, pretende proporcionar una base sólida para futuros proyectos que utilicen
este framework.
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[EN] This TFG presents the development of a 3D ”shoot ’em up” style videogame, using
the Unity DOTS framework, to improve performance and efficiency compared to the
traditional GameObjects system. The goal is to optimize ...[+]
[EN] This TFG presents the development of a 3D ”shoot ’em up” style videogame, using
the Unity DOTS framework, to improve performance and efficiency compared to the
traditional GameObjects system. The goal is to optimize and increase performance in
games with many simultaneous entities.
In Surge Survivor, the player must survive as long as possible. To achieve this, a system of successive waves of enemies has been implemented, where the player must resist
and obtain the highest possible score. The difficulty is dynamically adjusted according to
the waves, and the player acquires upgrades as he levels up. The work seeks to demonstrate the implementation of systems and Jobs to manage
entities with Unity DOTS, in addition to creating a complex and challenging game experience. It also aims to provide a solid foundation for future projects using this framework.
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