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dc.contributor.advisor | Muñoz García, Adolfo | es_ES |
dc.contributor.author | Ruiz Guirao, Antonio | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-10-07T11:45:18Z | |
dc.date.available | 2024-10-07T11:45:18Z | |
dc.date.created | 2024-09-19 | |
dc.date.issued | 2024-10-07 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/209428 | |
dc.description.abstract | [CA] Este TFG presenta el desenvolupament d’un videojoc estil ´shoot em up’ en 3D, utilitzant el framework Unity DOTS, per a millorar el rendiment i l’eficiència en comparació amb el sistema tradicional de GameObjects. L’objectiu és optimitzar i augmentar el rendiment en videojocs amb moltes entitats simultànies. En Surge Survivor, el jugador ha de sobreviure el major temps possible. Per a aconseguir això, s’ha implementat un sistema d’onades successives d’enemics, on el jugador ha de resistir i obtindre la major puntuació possible. La dificultat s’ajusta dinàmicament segons les onades, i el jugador adquirix millores en pujar de nivell. El treball busca demostrar la implementació de sistemes i Jobs per a gestionar entitats amb Unity DOTS, a més de crear una experiència de joc complexa i desafiador. Així mateix, pretén proporcionar una base sòlida per a futurs projectes que utilitzen este framework. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Este TFG presenta el desarrollo de un videojuego estilo ’shoot ’em up’ en 3D, utilizando el framework Unity DOTS. Para mejorar el rendimiento y la eficiencia en comparación con el sistema tradicional de GameObjects. El objetivo es optimizar y aumentar el rendimiento en videojuegos con muchas entidades simultáneas. En Surge Survivor, el jugador debe sobrevivir el mayor tiempo posible. Para lograr esto, se ha implementado un sistema de oleadas sucesivas de enemigos, donde el jugador debe resistir y obtener la mayor puntuación posible. La dificultad se ajusta dinámicamente según las oleadas, y el jugador adquiere mejoras al subir de nivel. El trabajo busca demostrar la implementación de sistemas y Jobs para gestionar entidades con Unity DOTS, además de crear una experiencia de juego compleja y desafiante. Asimismo, pretende proporcionar una base sólida para futuros proyectos que utilicen este framework. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This TFG presents the development of a 3D ”shoot ’em up” style videogame, using the Unity DOTS framework, to improve performance and efficiency compared to the traditional GameObjects system. The goal is to optimize and increase performance in games with many simultaneous entities. In Surge Survivor, the player must survive as long as possible. To achieve this, a system of successive waves of enemies has been implemented, where the player must resist and obtain the highest possible score. The difficulty is dynamically adjusted according to the waves, and the player acquires upgrades as he levels up. The work seeks to demonstrate the implementation of systems and Jobs to manage entities with Unity DOTS, in addition to creating a complex and challenging game experience. It also aims to provide a solid foundation for future projects using this framework. | es_ES |
dc.format.extent | 77 | es_ES |
dc.language | Español | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento (by) | es_ES |
dc.subject | DOTS | es_ES |
dc.subject | Burst compiler | es_ES |
dc.subject | ECS | es_ES |
dc.subject | GameObject | es_ES |
dc.subject | Jobs | es_ES |
dc.subject | Rendimiento | es_ES |
dc.subject | Shoot ´em up | es_ES |
dc.subject | Unity | es_ES |
dc.subject | Entitad | es_ES |
dc.subject | FPS | es_ES |
dc.subject | Performance | es_ES |
dc.subject | Entity | es_ES |
dc.subject.classification | COMUNICACION AUDIOVISUAL Y PUBLICIDAD | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Surge Survivor. Un videojuego tipo shoot´em up 3D, casual de supervivencia creado con el framework Unity DOTS | es_ES |
dc.title.alternative | Surge Survivor. A casual 3D shoot´up survival game created with the Unity DOTS framework | es_ES |
dc.title.alternative | Un videojoc tipus shoot´up 3D, casual de supervivència creat amb el framework Unity DOTS | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Ruiz Guirao, A. (2024). Surge Survivor. Un videojuego tipo shoot´em up 3D, casual de supervivencia creado con el framework Unity DOTS. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/209428 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\165561 | es_ES |