- -

Estratègia de creació de continguts en xarxes socials per a l'ONG Colabora Birmania

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Estratègia de creació de continguts en xarxes socials per a l'ONG Colabora Birmania

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Rodríguez Rodríguez, Alejandro es_ES
dc.contributor.author Sanchis Gobert, Andrea es_ES
dc.date.accessioned 2024-10-23T09:58:16Z
dc.date.available 2024-10-23T09:58:16Z
dc.date.created 2024-09-19
dc.date.issued 2024-10-23 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/210742
dc.description.abstract [CA] Este Treball Final de Màster forma part d’un projecte major, que es basa en la creació d’un pla de comunicació conjunt per a l’ONG “Colabora Birmania” i es divideix en: posicionament web i creació de contingut per a xarxes socials. Gràcies a la beca del Programa de Cooperació al Desenvolupament, este treball es realitza en camp, col·laborant amb la ONG mitjançant els seus projectes, amb la finalitat de proporcionar visibilitat i coneixement major sobre la situació de guerra a Birmània i els refugiats que es veuen obligats a emigrar a Tailàndia, concretament a Mae Sot. Basant-nos en una anàlisi prèvia de la situació actual del país i necessitats de comunicació i màrqueting de Col·labora Birmània s’estableixen uns objectius a curt i llarg termini. En concret, este projecte consisteix en la creació de continguts per a les xarxes socials d’Instagram i Facebook, per a visibilitzar la causa mitjançant un missatge renovador i transformador sobre altres realitats, des d’un punt de vista no europeïtzat. La finalitat és que les persones que reben les donacions tinguen veu i conten la seua història amb l’ajuda de les xarxes socials per a arribar a un major públic. Es realitza una anàlisi de les xarxes socials de diferents ONGs i després es du a terme el pla de comunicació amb la creació específica d’accions per a cada xarxa social i calendaris per a organitzar les publicacions. es_ES
dc.description.abstract [EN] Este Trabajo Final de Máster forma parte de un proyecto mayor, que se basa en la creación de un plan de comunicación conjunto para la ONG Colabora Birmania y se divide en: posicionamiento web y creación de contenido para redes sociales. Gracias a la beca del Programa de Cooperación al Desarrollo este trabajo se realiza en campo, colaborando con la ONG intermediando sus proyectos, con el fin de proporcionar visibilidad y conocimiento mayor sobre la situación de guerra en Birmania y los refugiados que se ven obligados a emigrar en Tailandia, concretamente a Mae Sot. Basándonos en un análisis previo de la situación actual del país y necesidades de comunicación y marketing de “Colabora Birmania” se establecen unos objetivos a corto y largo plazo. En concreto, este proyecto consiste en la creación de contenidos para las redes sociales de Instagram y Facebook, para visibilizar la causa mediante un mensaje renovador y transformador sobre otras realidades, desde un punto de vista no europeizado. La finalidad es que las personas que reciben las donaciones tengan voz y cuenten su historia con la ayuda de las redes sociales para llegar a un mayor público. Se realiza un análisis de las redes sociales de diferentes ONG y después se lleva a cabo el plan de comunicación con la creación específica de acciones para cada red social y calendarios para organizar las publicaciones. es_ES
dc.format.extent 85 es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Xarxes socials es_ES
dc.subject Creació de continguts es_ES
dc.subject ONG es_ES
dc.subject Màrqueting en línia es_ES
dc.subject Social media es_ES
dc.subject Content creation es_ES
dc.subject NGO es_ES
dc.subject Online marketing es_ES
dc.subject.classification BIBLIOTECONOMIA Y DOCUMENTACION es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Comunicación Transmedia-Màster Universitari en Comunicació Transmèdia es_ES
dc.title Estratègia de creació de continguts en xarxes socials per a l'ONG Colabora Birmania es_ES
dc.title.alternative Estrategia de creación de contenidos en redes sociales para la ONG Colabora Birmania es_ES
dc.title.alternative Content Creation Strategy on Social Media for the NGO Colabora Birmania es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia es_ES
dc.description.bibliographicCitation Sanchis Gobert, A. (2024). Estratègia de creació de continguts en xarxes socials per a l'ONG Colabora Birmania. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/210742 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\158404 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem