- -

Los sistemas de control de la fuerza de ventas: revisión y síntesis de literatura e identificación de nichos de investigación

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los sistemas de control de la fuerza de ventas: revisión y síntesis de literatura e identificación de nichos de investigación

Show full item record

Benet Zepf, AT. (2012). LOS SISTEMAS DE CONTROL DE LA FUERZA DE VENTAS: REVISIÓN Y SÍNTESIS DE LITERATURA E IDENTIFICACIÓN DE NICHOS DE INVESTIGACIÓN (THE SALES FORCE CONTROL SYSTEMS: LITERATURE REVIEW AND SYNTHESIS, AND IDENTIFICATION OF NICHES OF RESEARCH). http://hdl.handle.net/10251/28021.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/28021

Files in this item

Item Metadata

Title: Los sistemas de control de la fuerza de ventas: revisión y síntesis de literatura e identificación de nichos de investigación
Secondary Title: The sales force control systems: literature review and synthesis, and identification of niches of research
Author:
Director(s): Marín García, Juan Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2012-11-15
Issued date:
Abstract:
[EN] The objective of this paper is to analyze the suitability of the systems used to control the sales force: those that use the results as a reference and those that take into account aspects related to the behavior ...[+]


[ES] El objetivo de esta TFM de la modalidad "académico" es el estudio y la adecuación de los sistemas utilizados para controlar a la fuerza de ventas: los que usan el resultado como referencia y los que tienen en cuenta ...[+]
Subjects: Fuerza de ventas , Sistemas de control , Dirección de ventas , Equipos de ventas , Investigación de mercados , Vendedores
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió d'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record