- -

Project-based learning used for teaching electrical installations and lighting installations in architecture

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Project-based learning used for teaching electrical installations and lighting installations in architecture

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez Antón, A.; Castilla Cabanes, N.; Pastor Villa, RM.; Blanca Giménez, V. (2011). Project-based learning used for teaching electrical installations and lighting installations in architecture. Journal of Industrial Engineering and Management. 4(1):123-145. doi:10.3926/jiem.2011.v4n1.p123-145

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/28364

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Project-based learning used for teaching electrical installations and lighting installations in architecture
Autor: Martínez Antón, Alicia Castilla Cabanes, Nuria Pastor Villa, Rosa María Blanca Giménez, Vicente
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Construcciones Arquitectónicas - Departament de Construccions Arquitectòniques
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Purpose: This paper discusses the use of Project-Based Learning (PBL) in the subject "Acondicionamiento y Servicios 2", which is taught at the Escuela de Arquitectura at the UPV. Design/methodology/approach: Case ...[+]
Palabras clave: Projects , Cooperative work , Formative assessment , Motivation , Electrical installations , Lighting installations
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Journal of Industrial Engineering and Management. (issn: 2013-0953 )
DOI: 10.3926/jiem.2011.v4n1.p123-145
Editorial:
OmniaScience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3926/jiem.2011.v4n1.p123-145
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem