- -

Students' response to CLIL in tertiary education: the Case of Business administration and economics at Complutense University

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Students' response to CLIL in tertiary education: the Case of Business administration and economics at Complutense University

Mostrar el registro completo del ítem

Maiz-arevalo, C.; Domínguez Romero, E. (2013). Students' response to CLIL in tertiary education: the Case of Business administration and economics at Complutense University. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 8(1):1-12. doi:10.4995/rlyla.2013.955.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/31319

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Students' response to CLIL in tertiary education: the Case of Business administration and economics at Complutense University
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
The implementation of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Spanish education is a natural consequence of the global use of English as a "lingua franca". This affects not only primary and secondary education ...[+]
Palabras clave: CLIL , Tertiary education , Students' response , Questionnaire
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2013.955
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://polipapers.upv.es/index.php/rdlyla/article/view/955/1665
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem