- -

El consum proactiu de fotografies a les principals xarxes socials: la frontera entre l'erotisme i la pornografia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

El consum proactiu de fotografies a les principals xarxes socials: la frontera entre l'erotisme i la pornografia

Mostrar el registro completo del ítem

Sancho González, A. (2013). El consum proactiu de fotografies a les principals xarxes socials: la frontera entre l'erotisme i la pornografia. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/33698

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/33698

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: El consum proactiu de fotografies a les principals xarxes socials: la frontera entre l'erotisme i la pornografia
Autor: Sancho González, Alberto
Director(es): Ángeles Rodríguez, Álvaro de los
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Área de Posgrado - Àrea de Postgrau
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha acto/lectura:
2013-09-06
Fecha difusión:
Resumen:
Photography has become ubiquitous and the limits of intimacy are ever more diffuse. We all take photos and we all share: we are prosumers on the social media. Where is the border between eroticism and pornography on these ...[+]


La fotografia ha esdevingut ubiqua i els límits d'allò íntim són cada volta més difusos. Tots fem fotografies, tots les compartim: som prosumidors als mitjans socials. On es troba en aquests canals la frontera entre ...[+]
Palabras clave: Fotografia , Xarxes socials , Internet , Erotisme , Pornografia , Photography , Social Media , Prosumer , Pornography , Nude
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem