En aquest estudi exploratiu de la comunicació en línia dels municipis de la Serra de Mariola volem intentar ajudar-los a millorar la seva comunicació, inclús proposar-lo una comunicació conjunta per a poder promocionar i ...[+]
En aquest estudi exploratiu de la comunicació en línia dels municipis de la Serra de Mariola volem intentar ajudar-los a millorar la seva comunicació, inclús proposar-lo una comunicació conjunta per a poder promocionar i donar a conèixer més la Serra de Mariola. I així poder donar a conèixer-la més i poder gaudir d¿ella com els que la coneixem fem.
En primer lloc analitzem l¿estudi de CODETUR, que va realitzar per analitzar la comunicació en línia de diferents municipis espanyols. I d¿aquesta manera encaminar-nos a l¿idea d¿una millor comunicació dels nostres municipis.
A continuació analitzem la comunicació que realitzen els nostres municipis mitjançant la pàgina web Facebook ( ja que són els canals en línia més utilitzats)
I finalment el conjunt del territori i els resultats que ens a proporcionat les nostres entrevistes, i d¿aquesta manera poder arribar a les conclusions d¿una millor comunicació i promoció del destí
[-]
In that exploratory study of online communication of the municipalities of the Serra de Mariola, we try to help them to improve their communication, even propose a joint communication to promote and publicize more the Serra ...[+]
In that exploratory study of online communication of the municipalities of the Serra de Mariola, we try to help them to improve their communication, even propose a joint communication to promote and publicize more the Serra de Mariola. Thus to give out more and enjoy it as the people how know the Serra de Mariola join.
First we will analyse CODETUR study which analyse the online communication of different Spanish cities. Thus to be able to get an idea to improve communication of our municipalities
After performing communication analyse our municipalities¿ online ways to promote. In that case the website and Facebook (as they are the most used in online media)
Finally the whole country and the results have given us in our interview. I like to reach conclusions to improve communication and promotion of the destinatio
[-]
|