Resumen:
|
This project presents a Communication Plan for a SME. The company chosen is
Diesel Injecció SL (DI) from the locality of Palma de Gandia. The main goal is to
make a communication plan for the new range of products from ...[+]
This project presents a Communication Plan for a SME. The company chosen is
Diesel Injecció SL (DI) from the locality of Palma de Gandia. The main goal is to
make a communication plan for the new range of products from the DI¿s company.
Furthermore, the secondary goals are to know all the characteristics of the company and its
environment, defi ne the target audience of the company, analyze the competence,
establish some strategies, make a timeline about the actions to do and quantifi ed them in
a budget, and fi nally, get some conclusions about the goals showed. To reach that point
we have used the investigation and the observation about the operation of the company to
mark off the strategies with corrections.
To conclude, the main and secondary goals have been reached. We have made a
marketing plan to launch the new range of products of Bosch Diesel Center Premium and
another public relations plan to improve the branch image of the DI. To get it properly we
need someone who takes care completely of introducing this plan because he must know
and correct all the points of this project
[-]
Aquest treball exposa un pla de comunicació en una PIME. L'empresa elegida en aquest
projecte ha sigut Dièsel Injecció SL (DI en endavant) de la localitat de Palma de Gandia.
L'objectiu principal és realitzar un pla ...[+]
Aquest treball exposa un pla de comunicació en una PIME. L'empresa elegida en aquest
projecte ha sigut Dièsel Injecció SL (DI en endavant) de la localitat de Palma de Gandia.
L'objectiu principal és realitzar un pla de comunicació per a la nova gamma de
productes de l'empresa DI. A més, com a objectius secundaris es planteja conèixer totes les
característiques de l'empresa i del seu entorn, definir el seu públic objectiu, analitzar la
competència, establir unes estratègies, realitzar un cronograma de les accions a dur a
terme i quantificar-les en un pressupost. Per acabar, arribar a unes conclusions sobre els
objectius exposats. Per a arribar a aquest punt hem utilitzat la investigació i l'observació
del funcionament de l'empresa per delimitar les estratègies amb correcció.
Per concloure, s'han complit els objectius principal i secundaris. Hem elaborat un pla de
màrqueting per a llançar la nova gamma de productes Bosch Diesel Center Premium i un
altre de relacions públiques per millorar la imatge de la marca de DI. Per dur-lo a terme
de forma adequada cal que una persona es dedique al cent per cent a implantar aquest pla
ja que requereix conèixer amb correcció tots els punts del treball .
[-]
|