- -

Promoción y adaptación de la empresa al nuevo mercado online

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Promoción y adaptación de la empresa al nuevo mercado online

Show full item record

Lluesa Tudela, C. (2013). Promoción y adaptación de la empresa al nuevo mercado online. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/34528

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34528

Files in this item

Item Metadata

Title: Promoción y adaptación de la empresa al nuevo mercado online
Author: Lluesa Tudela, Carla
Director(s): Fernández Aquino, Lilia Cristina
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2013-09-23
Issued date:
Abstract:
Este trabajo final de grado ha consistido el estudio de la evolución e investigación del marketing online para las pymes en las redes sociales, creación de nuevos perfiles para una empresa e investigación por diversas ...[+]


This final degree project is based on the study and research of online marketing evolution for SMEs in social networks, study of a company that uses this method as a promotion and research by different websites and ...[+]
Subjects: Socialmedia , Marketing , Business , Network , Redes sociales , Comunicación , Empresa , Promoción
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record