- -

El caso de Telecinco en 2012: análisis de sus audiencias

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El caso de Telecinco en 2012: análisis de sus audiencias

Show full item record

Navarro Navarro, CM. (2013). El caso de Telecinco en 2012: análisis de sus audiencias. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/34532

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34532

Files in this item

Item Metadata

Title: El caso de Telecinco en 2012: análisis de sus audiencias
Author: Navarro Navarro, Carmen María
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2013-09-25
Issued date:
Abstract:
El presente Proyecto Final de Grado expone un análisis de audiencias, concretamente se centra en la audiencia cosechada durante 2012 por la cadena de televisión Telecinco. El objetivo principal es analizar qué hechos ...[+]


This final project is about analyzing the television audience, specifically it is based on the audience that Telecinco TV channel got during 2012. The main objective is to analyze why this TV channel got leadership in ...[+]
Subjects: Audiencia , Share , Telecinco , Programación televisiva , Comunicación
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record