- -

El producto turístico shopping en la ciudad de Valencia. Propuesta de una estrategia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El producto turístico shopping en la ciudad de Valencia. Propuesta de una estrategia

Show full item record

Ciudad Soto, MB. (2013). El producto turístico shopping en la ciudad de Valencia. Propuesta de una estrategia. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/34927

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34927

Files in this item

Item Metadata

Title: El producto turístico shopping en la ciudad de Valencia. Propuesta de una estrategia
Author: Ciudad Soto, Marta Belén
Director(s): Cambrils Camarena, Joan Carles
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2013-09-25
Issued date:
Abstract:
El objetivo de este proyecto es analizar la estructura del turismo de shopping, con la ciudad de Valencia como contexto. Este tipo de turismo está experimentando un gran auge debido sobre todo a las nuevas economías ...[+]


The objective of this project is to analyze the structure of shopping tourism, with Valencia city as context. This kind of tourism is experiencing a very important growth, above all, due to the new emerging economies, which ...[+]
Subjects: Turismo , Comportamiento del consumidor , Economías emergentes , Trends , Shopping , Valencia , Purchases , Tourism
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record