- -

A Pioneer Study on Online Learning Environments Following the Common European Framework of Reference for Languages

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A Pioneer Study on Online Learning Environments Following the Common European Framework of Reference for Languages

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez Sabater, C. (2012). A Pioneer Study on Online Learning Environments Following the Common European Framework of Reference for Languages. Elsevier. 46:1948-1955. doi:10.1016/j.sbspro.2012.05.409

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/37294

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Pioneer Study on Online Learning Environments Following the Common European Framework of Reference for Languages
Autor: Pérez Sabater, Carmen
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
This paper shows the results of a pioneer study on how technology is used to complement face-to face teaching in universities following the directives of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL). ...[+]
Palabras clave: Common European Framework of Reference for Languages , Tertiary education , Autonomous language learning , Language lab
Derechos de uso: Reconocimiento - Compartir igual (by-sa)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.05.409
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.05.409
Título del congreso: World Conference on Educational Sciences
Lugar del congreso: Barcelona, Spain
Fecha congreso: February 2-5, 2012
Tipo: Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem