- -

Mejorar el equilibrio con videojuegos

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Mejorar el equilibrio con videojuegos

Show full item record

De Rosario Martínez, H.; Avila Carrasco, C.; Fos Ros, F.; Medina Ripoll, E.; Castellanos Hernández, WE.; Bollain Pastor, C.; Poveda Puente, R.... (2013). Mejorar el equilibrio con videojuegos. Revista de biomecánica. 59:31-34. http://hdl.handle.net/10251/38684

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/38684

Files in this item

Item Metadata

Title: Mejorar el equilibrio con videojuegos
Secondary Title: Improving the users' balance with video-games
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario Mixto de Biomecánica de Valencia - Institut Universitari Mixt de Biomecànica de València
Issued date:
Abstract:
[EN] In recent years, the computer and video-games industry has created new home-based, low-cost technologies for capturing human movements, which make the combination of video-games and biomechanical analysis a feasible ...[+]


[ES] En los últimos años, la industria Mejorar el equilibrio con videojuegos informática y de videojuegos ha creado nuevas tecnologías domésticas y de bajo coste para la captura de movimientos humanos, lo cual abre ...[+]
Subjects: Equilibrio , Videojuegos , Ejercicios
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Revista de biomecánica. (issn: 1575-5622 )
Publisher:
Universitat Politècnica de València. Instituto de Biomecánica de Valencia
Publisher version: http://www.ibv.org/publicaciones/revista-de-biomecanica
Project ID: info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/287361
Thanks:
iStoppFalls (FP7-ICT-2011-7- 287361) es un proyecto financiado por el 7º Programa Marco de la Unión Europea.
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record