- -

Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game

Mostrar el registro completo del ítem

Furió Ferri, D.; González Gancedo, S.; Juan, M.; Seguí, I.; Rando, N. (2013). Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game. Computers and Education. 64:1-23. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2012.12.001

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/39763

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Evaluation of learning outcomes using an educational iPhone game vs. traditional game
Autor: Furió Ferri, David González Gancedo, Santiago Juan, M.Carmen Seguí, Ignacio Rando, Noemí
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
In this paper, we present an initial study to determine the subject preferences for educational computer games for children, in which 150 education professionals participated. From the results of this first study, we ...[+]
Palabras clave: Game-based learning , M-learning , Augmented reality , iPhone game , Learning outcomes
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Computers and Education. (issn: 0360-1315 )
DOI: 10.1016/j.compedu.2012.12.001
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2012.12.001
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2009-14319-C02-02/ES/Desarrollo Y Validacion De Sistemas De Realidad Aumentada Para Aprendizaje-Entretenimiento/
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2009-14319-C02-01/ES/Desarrollo Y Validacion De Sistemas De Realidad Aumentada Para Aprendizaje-Entretenimiento/
Agradecimientos:
This work was funded by the Spanish APRENDRA project (TIN2009-14319-C02).
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem