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Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery

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Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery

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Al-Kasadi, MSS. (2014). Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/39795

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/39795

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Metadatos del ítem

Título: Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery
Autor: Al-Kasadi, Mohammed Saleh Salim
Director(es): Jódar Sánchez, Lucas Antonio De la Poza, Elena
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2014-09-05
Fecha difusión:
Resumen:
In recent years there has emerged a new trend focused on the body image in the Western countries. Our society is concerned with people's physical appearance and ideal body image. As consequence of this trend, two businesses ...[+]
Palabras clave: Fitness practice , Addiction , Emotional , Demographics , Economice , Human behavior , Contagion effects , Media , Propagation , Plastic surgery , Non-surgical , Surgical.
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/39795
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

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