- -

Promoción de los Hengdian World Studios como atractivo turístico en España (Turismo cinematográfico)

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Promoción de los Hengdian World Studios como atractivo turístico en España (Turismo cinematográfico)

Show full item record

Cui, Y. (2014). Promoción de los Hengdian World Studios como atractivo turístico en España (Turismo cinematográfico). Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/40538

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/40538

Files in this item

Item Metadata

Title: Promoción de los Hengdian World Studios como atractivo turístico en España (Turismo cinematográfico)
Author: Cui, Yuting
Director(s): Muszynski, Michaela
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2014-07-15
Issued date:
Abstract:
Este trabajo propone la promoción de los Hengdian World Studios como atractivo turístico en el mer‐ cado español. La primera parte ofrece una visión general de los Hengdian World Studios, y a conti‐ nuación, se realiza ...[+]


This work proposes the promotion of Hengdian World Studios as a tourist attraction on the Spanish market. The first part provides an overview of the Hengdian World Studios, and afterwards an in‐ depth analysis of film ...[+]
Subjects: Cinematographic Tourism , Touristic product , Spanish tourism market , Theme Park , Parque temático , Hengdian World Studios , Turismo cinematográfico , Mercado turístico
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record